مرکز فروش عمده نخ کوبلن

فروشگاه آنلاین وحدت شاپ مرکز فروش عمده نخ کوبلن است. کوبلن در هنرهای دستی مختلف مانند کوبلن دوزی، شماره دوزی، نمد دوزی، گلدوزی و روبان دوزی و بسیاری از هنرهای دیگر دستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. نخ کوبلن شامل چند رشته نخ به هم تابیده است که شماره رنگ آن‌ها روی هر کلاف درج شده، این نخ‌ها دارای استحکام و همچنین ثبات رنگ بالایی هستند و برای دوخت حاشیه کار در نمد دوزی و سایر هنرهای دستی دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. معمولاً نخ کوبلن را با نام نخ دمسه می‌شناسند. کوبلن دوزی یکی از هنرهای دستی است که برای پر کردن اوقات فراغت بسیار مفید است. کوبلن خام دارای طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی است. هر کس با توجه به سلیقه خود می‌تواند کوبلن خام را در ابعاد متفاوت تهیه کند و با استفاده از نخ کوبلن سوراخ‌های موجود بر روی پارچه کوبلن خام را پر کند.

مرکز فروش عمده نخ کوبلن

خرید نخ کوبلن عمده

خرید نخ کوبلن عمده به صورت کلاف‌های به ‌هم ‌تابیده ۸ متری به فروش می‌رسد. نخ دمسه که مخصوص کوبلن دوزی است دارای بسته‌های ۱۰۰ عددی با رنگ‌های مختلف است. کد هر رنگ روی آن نوشته شده و افراد می‌توانند با توجه به رنگ مورد نیاز خود و طرح کوبلن هر یک از آن‌ها را خریداری کنند. خرید نخ کوبلن عمده بسیار مقرون به صرفه تر از خرید جزئی آن است. فروشگاه وحدت شاپ انواع لوازم و نخ‌های مخصوص گلدوزی، کوبلن دوزی و شماره دوزی را به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهد. برای مشاهده طرح‌ها و رنگ‌های متنوع نخ کوبلن دوزی، به وب سایت فروشگاه اینترنتی وحدت مراجعه کنید و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید. محصولات مورد نظر شما در کوتاه ترین زمان ممکن به محل مورد نظر ارسال خواهد شد. برای خرید نخ کوبلن عمده می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی وحدت شاپ مراجعه کنید و انواع اقلام خرازی را خریداری نمایید.

خرید بی واسطه عمده نخ کوبلن از وحدت شاپ

فروشگاه وحدت شاپ یکی از فروشگاه هایی است که محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب عرضه می کند.
این فروشگاه با حذف واسطه ها تمامی اقلام و وسایل خرازی را با قیمت مناسب تر از بازار عرضه می کند. با توجه به اینکه خرید نخ کوبلن به صورت عمده فروشی قیمت پایین تری دارد، کافیست برای خرید این محصول به وب سایت فروشگاه اینترنتی وحدت شاپ مراجعه کنید و اقلام مورد نظر خود را در سبد خرید قرار دهید. با خرید بی واسطه عمده نخ کوبلن از وحدت شاپ دیگر مشکلات رفت و آمد به لوازم خرازی فروشی را نخواهید داشت و می توانید با قیمت مناسب تر این محصولات را خریداری کنید. با توجه به اینکه روز به روز قیمت تمام وسایل خرازی بالاتر می رود اگر زودتر خرید خود را به صورت عمده انجام دهید می توانید سود بیشتری دریافت کنید. اگر خرید خود را به صورت اینترنتی انجام می دهید، به راحتی می توانید انواع محصولات مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و بدون نیاز به حضور فیزیکی در فروشگاه ها سفارش دهید.

 

نوشتن دیدگاه