قیمت و محل شارژ کپسول آتش نشانی در اصفهان

بازرسی ماهانه و شارژ کپسول های آتش نشانی برای اطمینان از صحت عملکرد آن ها امری ضروری است. اهمیت ایمنی، سلامت کپسول آتش نشانی و محتویات آن را نمی ‌توان انکار کرد.  به همین دلیل ضرورت دارد، کاربران علاوه بر آشنایی با انواع کپسول های آتش نشانی و کاربرد آن ها برای خاموش کردن آتش های مختلف، با نحوه شارژ و زمان شارژ کپسول آتش نشانی نیز آشنایی داشته باشند.

 شهروندان اصفهانی که در جستجوی محل شارژ کپسول آتش نشانی در این شهر هستند، می‌توانند کلیه امور مربوط به سرویس، بازرسی و شارژ کپسول آتش نشانی خود را به شرکت ایمن سازان سپهر بسپارند.

imensazan مرجع تخصصی فروش کپسول آتش نشانی در اصفهان است، این شرکت علاوه بر فروش انواع کپسول آتش نشانی در اوزان مختلف سایر خدمات ایمنی و حفاظتی در حوزه آتش نشانی از جمله شارژ کپسول در محل را نیز با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

با گذشت زمان، فشار و مواد داخل کپسول آتش نشانی به تدریج تخلیه یا فاسد می‌شود. شارژ مجدد کپسول این اطمینان را حاصل می‌کند که مواد خاموش کننده در شرایط مطلوب بوده و در صورت نیاز به درستی عمل می‌کنند.

 یک کپسول آتش نشانی با شارژ ناقص یا فاسد ممکن است در هنگام آتش سوزی عملکرد صحیحی نداشته باشد، که می تواند بسیار خطرناک باشد. شارژ منظم کپسول‌ها به این معنی است که شما می‌توانید در مواقع اضطراری به آنها اعتماد کنید.

در نظر داشته باشید برای شارژ سالانه کپسول آتش نشانی؛ کسب اطلاعات کافی درباره محل مجاز شارژ کپسول و شناسایی مراکز معتبر شارژ و سرویس کپسول های آتش نشانی در هر شهر بسیار اهمیت دارد. 

لیست مراکز معتبری که تأییدیه سازمان آتش ‌نشانی را دارند، هر ساله در وب سایت سازمان آتش نشانی منتشر می ‌شود. 

قیمت و محل شارژ کپسول آتش نشانی در اصفهان

معرفی محل های شارژ کپسول آتش نشانی در اصفهان

کپسول آتش نشانی حتی اگر در طول سال مورد استفاده قرار نگیرد یا فقط یک بار استفاده شود باز هم بایستی بازرسی و شارژ شود. چرا که ممکن است محتویات داخل کپسول خالی نشده باشد؛ اما به مرور زمان دستگاه فشار اولیه خود را از دست می ‌دهد و هنگام استفاده از آن عملکرد مناسبی نخواهد داشت.

بنابراین برای جلوگیری از این مشکلات و عدم پشیمانی بهتر است در بازه زمانی مناسب اقدام به بررسی و شارژ کپسول آتش نشانی، منزل، محل کار و خودروی خود کنید. 

در مراکز مجاز شارژ کپسول آتش نشانی، وضعیت ظاهری کپسول، سلامت شیر و اهرم و انقضای محتوای آن بررسی شده و برای شارژ مجدد آن، اقدامات لازم انجام می ‌شود. برخی از خاموش کننده ها مانند کپسول co2 هر ۶ ماه یک بار نیاز به بازرسی دارند؛ اما به طور کلی بازرسی ماهانه انواع کپسول ها از نظر مکانیزم عملکرد و تست فشار امری ضروری است.

 

معرفی محل های شارژ کپسول آتش نشانی در اصفهان

شارژ کپسول آتش نشانی در اصفهان با ایمن سازان سپهر

شرکت ایمن سازان سپهر شارژ انواع کپسول های آتش نشانی در شهر اصفهان را در کارگاه ‌های استاندارد و با رعایت نکات ایمنی انجام می دهد. در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات در رابطه با محل شارژ کپسول آتش نشانی در اصفهان می توانید با این شرکت در ارتباط باشید و از طریق تماس با شماره 32731045-031 سؤالات خود را مطرح کنید.

شرکت ایمن سازان سپهر یکی از مراکز معتبر شارژ کپسول های آتش نشانی در اصفهان است که دارای تاییدیه اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی بوده و کلیه خدمات مربوط به بازرسی و شارژ انواع کپسول های آتش نشانی را در کارگاه های معتبر با رعایت نکات ایمنی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد.

در این مجموعه علاوه بر شارژ مجدد خدمات جانبی نیز انجام می ‌شود که در ادامه به آن ها اشاره می ‌کنیم:

  • بازرسی عملکرد کپسول و تعمیر در صورت نیاز
  • نصب و تعویض قلاب نگهدارنده کپسول آتش نشانی
  • بررسی هیدرواستاتیک بدنه کپسول
  • بازرسی فشار سنج و تعویض در صورت نیاز
  • تعویض پودر آتش نشانی
  • آموزش رایگان جهت استفاده از کپسول
  • شارژ و ارسال کپسول به آدرس مشتری
  • ارائه ضمانتنامه و مشاوره رایگان
  • مشخص کردن تاریخ دقیق شارژ کپسول آتش نشانی

شرکت ایمن سازان سپهر نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات گروه تولیدی صنعتی تدبیر با نام بیوورسال است، این شرکت معتبر خدمات ایمنی و آتش نشانی سال هاست وظیفه تامین خاموش کننده های بیوورسال برای بسیاری از سازمان هاريال شرکت های بازرگانی، کارخانه ها، ساختمان‌های مسکونی و مجتمع های تجاری را بر عهده گرفته است.

ایمن سازان سپهر خاموش کننده های بیوورسال، خاموش کننده های پودر و گاز، خاموش کننده های آب و گاز و AFFF را در اوزان 1 الی 50 کیلویی به بازار عرضه می‌کند.

نوشتن دیدگاه