لوستر چوب و فلز مدرن در تنوع‌ های بی‌ نظیر در نیکان لوستر

انتخاب لوستر چوب و فلز مدرن، یکی از بهترین راه‌های برقراری اعتدال میان کفپوش‌های چوبی یا طرح چوب با لوازم مدرن منزل است. بافت چوب، گرما و صمیمیت را به دکوراسیون منزل اضافه کرده و دست شما را برای انتخاب رنگ سایر لوازم منزل باز می‌گذارد.

لوازم چوبی یا طرح چوب، بافتی سنتی و گرم دارد، اما به راحتی با طراحی مدرن هماهنگ شده و سبکی جذاب و نئوکلاسیک را خلق می‌کند. این سبک دقیقا همان چیزی است که یک اتاق پذیرایی شیک ایرانی به آن نیاز دارد. در این مقاله قصد داریم لوستر چوب و فلز مدرن را بررسی کرده و جدید‌ترین مدل‌های لوستر مدرن 2024 مخصوص سالن پذیرایی را به شما عزیزان معرفی کنیم، ما را همراهی کنید.

لوستر چوب و فلز مدرن

پارکت و کفپوش‌های طرح چوب هنوز هم بیشترین طرفدار را دارند، این در حالی است که در طراحی دکوراسیون مدرن، کمتر سراغی از چوب گرفته می‌شود. اگر شما هم دغدغه برقراری اعتدال میان سبک سرد مدرن (لوازم منزل) و سبک گرم سنتی (کفپوش و فرش) را دارید، انتخاب لوستر چوب و فلز مدرن، انتخابی هوشمندانه است. ترکیب چوب و فلز به اعتدال فضا کمک کرده و سبکی جذاب خلق می‌کند.

لوستر چوب و فلز مدرن

لوستر مدرن جدید 2024 مخصوص سالن پذیرایی

سالن و اتاق پذیرایی چهره خانه شماست، هرچه در انتخاب المان‌های دکوراتیو آن بیشتر دقت کنید، خانه شما زیباتر و مدرن‌تر خواهد بود. انتخاب لوستر مناسب، اولین و مهم‌ترین کار است. لوستر اتاق پذیرایی باید زیبا، درخشان و چشم‌نواز باشد.

در طراحی دکوراسیون مدرن دیگر جایی برای لوسترهای کلاسیک با تزئینات بلورین وجود ندارد، پس لوسترهای مدرن دیگر از الگوهای دایره‌ای، ساده و قدیمی پیروی نمی‌کنند؛ این آثار هنری خاص و چشم‌گیر طیف وسیعی از اشکال هندسی، رنگ‌های متنوع و الگوی نورپردازی را به نمایش گذاشته و خود یک عنصر دکوراتیو هستند.

در طراحی مدرن دیگر مجسمه‌های گچی کلاسیک جایی ندارند، بلکه فضا به صورت مینیمال و کاربردی دکور شده و هرکدام از لوازم منزل، خود عنصری دکوراتیو هستند. در ادامه با چند نمونه از لوسترهای مدرن 2024 مخصوص سالن پذیرایی آشنا می‌شویم.

مدل الماس: این لوستر ساختاری چند وجهی داشته (تعداد اضلاع برابر با تعداد شعله‌ها است) و ظاهری الماس‌گونه دارد. دست مشتریان در انتخاب رنگ فلز باز بوده و می‌توانند آن را مطابق با دکوراسیون منزل سفارش دهند. لوستر سقفی مدل الماس ظاهری مینیمال و مدرن داشته و مناسب اتاق پذیرایی و نشیمن است.

مدل قلاف: این لوستر ساختاری منحنی و جذاب داشته و ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک است. اگر قصد دارید سبک نئوکلاسیک را در پذیرایی خانه خود اجرا کنید، استفاده از این لوستر در کنار سایر المان‌های دکوراتیو کلاسیک، زیبایی فضا را چندین برابر خواهد کرد.

مدل حباب‌دار: لوسترهای حباب دار کمی قدیمی به نظر می‌رسند، اما اگر این حباب‌های زیبا را با اشکال هندسی گوناگون ترکیب کنید، قطعا ظاهری مدرن و زیبا خواهند داشت. مدل حباب دار متناسب با تعداد شعله انتخابی، اشکال هندسی گوناگونی را خلق می‌کند. این لوستر برای اتاق خواب، غذاخوری و پذیرایی مناسب است.

لوستر مدرن جدید 2024 مخصوص سالن پذیرایی

لوستر چوب و فلز در طرح و مدل‌ های مختلف [تضمین بهترین قیمت] در نیکان لوستر

برای خرید انواع لوستر از تولیدکننده، تنها کافیست در سایت نیکان لوستر مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و رنگ دلخواهتان را سفارش دهید. اگر قصد خرید لوستر چوب و فلز مدرن را دارید، بهترین کار سفارش آن از تولیدکننده است، زیرا انتخاب لوستر در میان طیف وسیعی از انواع لوسترهای شیک و مدرن بسیار آسان‌تر و جذاب‌تر است. خرید انواع لوستر از سایت نیکان لوستر شامل مزایای فراوانی است، از جمله:

مشاوره پیش از خرید: شما مشتریان عزیز می‌توانید به کمک کارشناسان ما لوستر مناسب با فضا، دکوراسیون پذیرایی و سایر اتاق‌های منزل خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

خرید سفارشی: در خرید حضوری، شما مجبور به انتخاب میان مدل‌ها و رنگ‌های موجود در فروشگاه هستید، اما با خرید از تولیدکننده، قدرت انتخاب بیشتری خواهید داشت و دستتان در انتخاب رنگ چوب و فلز لوسترها کاملا باز است.

به قیمت بخرید: با کوتاه کردن دست واسطه‌ها و خرید از تولید کننده، سود اضافی پرداخت نکنید، تضمین قیمت در سایه‌ تضمین کیفیت: بالاترین کیفیت را به مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

پشتیبانی: شما در تمامی مراحل توسط کارشناسان نیکان‌لوستر پشتیبانی شده و در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید کالای خریداری شده را مطابق شرایط مرجوع کنید.

نوشتن دیدگاه