مشخصات فنی دستگاه های بلوک زنی افراز بتن سرمد

دستگاه بلوک زنی همان طور که از نامش مشخص است دستگاهی است که از آن برای تولید بلوک‌های سیمانی استفاده می‌شود. این دستگاه دارای انواع مختلف و متنوعی است که خریداران با توجه به نیازشان می‌توانند محصول موردنظر خود را تهیه کنند، اگر قصد خرید دستگاه بلوک زنی یا سرمایه گذاری در جهت تولید بلوک را دارید به شما توصیه می‌کنیم به سایت شرکت افراز بتن سرمد سری بزنید، این شرکت از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌های بلوک زنی است که فروش اقساطی را نیز در برنامه خود دارد. اگر قصد اطلاع از لیست قیمت دستگاه بلوک زنی دارید نیز می‌توانید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

مزایای سرمایه گذاری در حوزه تولید بلوک ساختمانی

سرمایه گذاری در حوزه تولید بلوک یک سرمایه گذاری کم هزینه و زود بازده است در ادامه مزایای سرمایه گذاری در این حوزه بررسی می‌کنیم.

  1. پیش‌بینی استقرار طولانی مدت: با توجه به استفاده گسترده از بلوک‌های ساختمانی در صنعت ساخت و ساز، سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌تواند فرصتی برای استقرار طولانی مدت و درآمد پایدار فراهم کند.
  2. پرداختن به نیازهای محلی: با توجه به نیازهای ساخت و ساز در کشور، تولید بلوک‌های ساختمانی می‌تواند به رفع نیازهای محلی بپردازد و در عین حال به ایجاد شغل و ایجاد ارزش افزوده کمک کند.
  3. تقاضا پایدار: تقاضای پایدار برای بلوک‌های ساختمانی به دلیل رونق صنعت ساخت و ساز و نیازهای زیرساختی مداوم، باعث می‌شود که سرمایه‌گذاران بتوانند از بازار پایداری بهره‌مند شوند.
  4. مواد اولیه قابل دسترسی: بسیاری از مواد اولیه مورد نیاز برای تولید بلوک‌های ساختمانی، مانند سیمان و شن، به راحتی در دسترس هستند که این امر به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا از این مزیت بهره‌برداری کنند.
  5. فناوری و نوآوری: برخی از شرکت‌ها و کارخانه‌های تولید بلوک، با استفاده از فناوری و نوآوری، محصولاتی را تولید می‌کنند که در این صنعت تفاوت می‌کنند و این می‌تواند برای سرمایه‌گذاران فرصت‌های جذابی ایجاد کند.

به طور کلی، سرمایه‌گذاری در حوزه تولید بلوک می‌تواند یک فرصت مناسب برای سرمایه‌گذاری با بازدهی قابل توجه و پایدار باشد.

مزایای سرمایه گذاری در حوزه تولید بلوک ساختمانی

مشخصات فنی بهترین دستگاه‌های بلوک زنی

دستگاه‌های بلوک زنی انواع مختلفی دارند، برخی از انواع دستگاه‌های بلوک زنی عبارت‌اند از دستگاه بلوک زنی تخم گذار، دستگاه بلوک زنی نیمه اتوماتیک و دستگاه بلوک زنی اتومات، یکی از بهترین‌ها در دستگاه‌های بلوک زنی دستگاه‌های بلوک زنی اتوماتیک هستند زیرا به دلیل اتوماتیک بودن سبب سهولت در کار می‌شوند. در ادامه قصد داریم مشخصات چند مورد از بهترین دستگاه‌های بلوک زنی اتوماتیک را بررسی کنیم.

 دستگاه بلوک زنی قالبی

توان الکتروموتوری که در این محصول شرکت بتن ماشین صفاهان استفاده شده است 15.5 اسب بخار است. الکتروموتور ویبره قالب نیز توان 3 اسب بخار را داراست، الکتروموتور قالب نیز 2 اسب بخار توان دارد. شایان ذکر است که تعداد گشتاور الکتروموتور از 1400 الی 3000 دور در دقیقه است. در ادامه مشخصات کلی این محصول را در قالب یک جدول بیشتر توضیح خواهیم داد.

توان الکتروموتور سیستم هیدرولیکی

15.5 اسب بخار

توان الکتروموتور جهت ویبره

3 اسب بخار

توان الکتروموتور جهت حرکت

2 اسب بخار

تعداد قالب

6 قالبه

8 قالبه

11 قالبه

وزن

2500 کیلوگرم

ظرفیت تولید بلوک (عدد)

3500 تا 4500

4000 تا 5000

6000 تا 8000

ابعاد بلوک زن

(2*2.2*2.5) متر

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک سیلوردار

همان طور که از نام این محصول مشخص است دارای سیلو مصالح با ظرفیت 500 الی 700 کیلوگرم است. از مزیت‌های این محصول می‌توان به این مورد اشاره کرد که این محصول به دلیل اتوماتیک بودن بدون دخالت هیچ اپراتوری می‌تواند به ساخت انواع بلوک سقفی و دیوار و حتی تیغه ای بپردازد.
این محصول دارای وزن 1450 کیلوگرم است و به صورت سفارشی در انواع ظرفیت‌ها قابل ساخت و سفارش است با استفاده از این محصول دیگر نیازی به شارژ مصالح ساختمانی در زمان ساخت بلوک نیست. در ادامه مشخصات کلی محصول را در قالب یک جدول شرح خواهیم داد.

توان الکتروموتور سیستم هیدرولیکی

15.5 اسب بخار

توان الکتروموتور جهت ویبره

3 اسب بخار

توان الکتروموتور جهت حرکت

2 اسب بخار

تعداد قالب

12 قالبه

16 قالبه

22 قالبه

وزن

1450 کیلوگرم

ظرفیت تولید بلوک (عدد)

1800 تا 2500

2500 تا 3200

3200 تا 4000

ابعاد بلوک زن

(2.6*2*3) متر

مشخصات فنی بهترین دستگاه‌های بلوک زنی

 جمع بندی

مجموعه افراز بتن سرمد یکی از شرکت‌های تولیدکننده ماشین آلات ساختمانی و راهسازی است که انواع دستگاه‌های بلوک زنی دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک را تولید و عرضه می‌کند، اگر شما نیز قصد خرید ماشین‌آلات ساختمانی و راهسازی را دارید پیشنهاد می‌کنیم به سایت این مجموعه مراجعه کرده و با انواع تولیدات آن آشنا شوید، اگر سؤال یا ابهامی نیز دارید، برای دریافت مشاوره و فهرست قیمت محصول موردنظرتان می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان این شرکت تخصصی شما را در راهنمایی کنند.

ایچیموکو چیست؟ آموزش 0 تا 100 اندیکاتور ایچیموکو

نوشتن دیدگاه