ضایعات ورق گالوانیزه

ضایعات آهن انواع مختلفی دارند که هرکدام از جنس‌های مختلف فلزی هستند. ضایعات ورق گالوانیزه نیز جزء این دسته محسوب می‌شوند. همانطور که از نام آن پیدا است، این ضایعات شامل دور ریز‌ها و گالوانیزه‌های اسقاطی و دست دوم هستند. ضایعات ورق گالوانیزه پوشانده شده با روی هستند و از لحاظ ظاهری براق هستند. در واقع این ضایعات از دسته قراضه‌های آهنی محسوب می‌شوند. از آنجایی که این نوع قراضه آهنی در برابر زنگ زدن و خوردگی مقاومت خوبی دارد، فرآیند بازیافت آن بسیار راحت و ساده صورت می‌گیرد.

از ضایعات ورق گالوانیزه می‌توان در تولید انواع مختلفی از محصولات آهنی استفاده کرد. این موضوع به این دلیل است که پس از بازیافت آن‌ها، ورق گالوانیزه استحکام خود را در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و فیزیکی حفظ می‌کند و آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌شود. از ورق گالوانیزه در ساخت لوله بخاری، کابینت‌های آشپزخانه، لوله‌های آب، شیروانی خانه‌ها، صنایع حمل و نقل، کشاورزی، صنعت خودروسازی، دستگاه‌های تسویه هوا، سیستم‌های تهویه و تانکر‌ها و غیره استفاده می‌کنند. علاوه بر این موارد و استفاده صنعتی از این ورق، به دلیل این‌که ظاهری براق دارد، در مصرف‌های تزیینی نیز از بازیافت این فلز استفاده می‌شود. در ادامه به بررسی بیشتر ضایعات ورق گالوانیزه و قیمت آن می‌پردازیم.

قیمت گالوانیزه دست دوم

اکنون اگر شما قصد دارید که برای تولید محصولات فلزی یا جمع‌آوری ضایعات فلزی و بازیافت آن‌ها، گالوانیزه دست دوم خریداری کنید و به دنبال قیمت آن هستید، این قسمت را به خوبی دنبال کنید. قیمت گالوانیزه دست دوم متغیر است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. که در قسمت پایین آن‌ها را توضیح داده‌ایم:

  • قیمت بین المللی فولاد: یکی از عوامل مهمی که بر قیمت گالوانیزه دست دوم تاثیر دارد، قیمت جهانی فولاد است. قیمت جهانی فولاد با توجه به وضعیت سیاسی کشور‌ها و همچنین وضعیت داخلی کشور‌های وارد کننده این محصول تعیین می‌شود و همواره در نوسان است.
  • نوسانات قیمت ارز: نوسانات قیمت ارز نیز جزء عوامل موثر بر قیمت ورق گالوانیزه دست دوم محسوب می‌شود. همانطور که می‌دانید، قیمت ارز همواره در حال تغییر است، همین تغییر باعث ایجاد نوسان قیمت بر این محصول و بیشتر محصولات وارداتی و صادراتی می‌شود. نوسان قیمت گالوانیزه دست دوم و نوسان قیمت ارز در ایران به طور مستمر برقرار است.

قیمت گالوانیزه دست دوم

  • میزان تقاضا برای خرید گالوانیزه: به میزان تقاضا برای گالوانیزه دست دوم در خرید و فروش، قیمت آن افزایش می‌یابد. اگر افراد و صنعتگران در خرید فلزات و تولید محصولات فلزی از خرید گالوانیزه نو و دست دوم استقبال کنند، به میزان این استقبال و افزایش خرید آن، قیمت این ورقه نیز با روند بالایی مواجه می‌شود. به دلیل استحکام خوب گالوانیزه و سایر مزیت‌های آن، این ورق طبق این معیار قیمت خوب و سودمندی دارد.
  • کیفیت و استاندارد گالوانیزه: همانطور که مطلع هستید، کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولید کننده ورق گالوانیزه در تولید این ورق از روش‌های استاندارد استفاده می‌کنند. همین موضوع بر میزان کیفیت ورق گالوانیزه بسیار تاثیرگذاری دارد. اگر کیفیت اولیه ورق گالوانیزه به واسطه روش‌های تولید آن خوب باشد، هنگامی که این ورق دست دوم می‌شود، کیفیت آن نیز حفظ می‌گردد. در طول تولید این ورقه از راهکار‌های متفاوت و قابل قبولی استفاده می‌شود که هرکدام از این روش‌ها با توجه به پیچیدگی و دقت آن‌ها بر قیمت نهایی ورق گالوانیزه دست دوم موثر است.
  • میزان آسیب دیدگی گالوانیزه دست دوم: یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت گالوانیزه دست دوم این است که به چه میزانی ورق‌های مورد نظر دچار آسیب شده‌اند. به طور طبیعی، هر چه قدر که ورق دست دوم سالم و مستحکم‌تر باشد قیمت آن به قیمت اصلی نزدیک‌تر است.

قیمت گالوانیزه دست دوم

ضایعات ورق گالوانیزه اصفهان

از ضایعات ورق گالوانیزه در ساخت موارد بسیاری اعم از کابینت آشپزخانه، کانال کولر، لوله بخاری و غیره استفاده می‌شود. این موضوع به این دلیل است که این ضایعات از مزایای متعددی برخوردار هستند. هزینه کم، طول عمر زیاد و دوام بالا، استفاده از روی در پوشش دهی گالوانیزه و دوام آن، محافظت در مقابل صدمات محیطی به طور اتوماتیک، بازرسی آسان و محافظ کامل به وسیله پوشش گالوانیزه از مزایای ضایعات ورق گالوانیزه محسوب می‌شوند. یکی دیگر از مزایای چشمگیر این فلز، قیمت آن است. قیمت ضایعات ورق گالوانیزه به دلیل وجود روی در آن‌ها و تاثیر آن در فرآیند مذاب کردن، به نسبت بقیه ضایعات آهنی پایین‌تر است.

اکنون اگر شما اهل اصفهان هستید و نیاز به ضایعات ورق گالوانیزه دارید، باید به شما بگوییم که ضایعات ورق گالوانیزه در اصفهان به طور فراوانی موجود است. این فراوانی به این دلیل است که اصفهان شهری صنعتی و بزرگ به شمار می‌رود، بنابراین استفاده از محصولات فلزی مثل ورق گالوانیزه در صنایع و ساختمان در آن رونق دارد. به دنبال خرید و استفاده از این ورق در اصفهان، ضایعات ورق گالوانیزه نیز تولید می‌شوند. مکان‌های مختلفی در اصفهان وجود دارند که این ضایعات را تحویل می‌گیرند و با استفاده از روش‌های نوین، آن‌ها را بازیافت می‌کنند و فرصتی دوباره برای استفاده از آن‌ها را برای ما به وجود می‌آورند.

ضایعات ورق گالوانیزه اصفهان

 ورق گالوانیزه دست دوم دیوار

همانطور که می‌دانید، یکی از رایج‌ترین و پرطرفدار‌ترین درگاه‌های خرید در فضای مجازی، برنامه دیوار است. اگر شما قصد خرید ورق گالوانیزه دست دوم را دارید و به دنبال یک درگاه خرید مطمئن و سریع هستید، می‌توانید خرید خود را با دیوار انجام دهید.

هنگامی که وارد برنامه دیوار می‌شوید، کافی است با یک جست و جو ساده با عنوان ورق گالوانیزه دست دوم، لیست بزرگی از ورق گالوانیزه دست دوم را مشاهده کنید. در این لیست انواع ورق گالوانیزه دست دوم در ابعاد و اندازه‌های مختلف وجود دارد، شما می‌توانید با توجه به میزان نیاز و بودجه خود این ورق‌ها را با قیمت مناسب خریداری کنید. یکی از مزایای خرید ورق گالوانیزه دست دوم از طریق دیوار این است که خرید در کمترین زمان انجام می‌شود. علاوه بر درگاه خرید، دیوار به عنوان درگاه فروش نیز فعال است، در صورتی که فروشنده ورق گالوانیزه دست دوم هستید، می‌توانید از سایت یا برنامه دیوار به عنوان یک درگاه فروش ورق گالوانیزه دست دوم استفاده کنید و محصولات مربوطه را در کمترین زمان و با بهترین قیمت به فروش برسانید.

 

نوشتن دیدگاه