قیمت رزین اپوکسی 20 کیلویی

رزین اپوکسی به دلیل ویژگی های فنی و مکانیکی که دارد، می تواند تاثیر بسیار زیادی در صنایع مختلف داشته باشد. از ابتدای ورود این ماده دو جزئی به صنعت مواد شیمیایی، این محصول در پروژه های مختلف صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به نیاز متعدد بسیاری از افراد به این محصول، آن ها حجم های بسیار بالا نیز به بازار عرضه می شوند. رزین اپوکسی 20 کیلویی نوعی از رزین اپوکسی های پرحجم موجود در بازار است که می تواند با قابلیت های بی نظیری که از خود نشان می دهد، بسیار مقاوم باشد. قیمت رزین اپوکسی 20 کیلویی یکی از دغدغه های اصلی مردم برای خرید این محصول است که در ادامه مقاله به آن ها اشاره می کنیم.

کاربرد رزین اپوکسی 20 کیلویی

رزین اپوکسی 20 کیلویی به دلیل اینکه وزن بالایی دارد، می تواند سطوح مختلفی را پوشش دهد. البته در صورتی که لزومی برای ترکیب کردن کل رزین با هاردنر نباشد، می توان به نسبت مناسب این دو محصول را با وزن کمتر ترکیب کرد و از مابقی رزین اپوکسی بعدا استفاده نمود. رزین های اپوکسی می توانند پس از مخلوط شدن با هاردنر خود برای موارد زیر مورد استفاده قرار گیرند:

  • اجرا به عنوان کفپوش

کفپوش یکی از مهم ترین بخش هایی است که در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. فرقی نمی کند که کفپوش در کجا استفاده می شود، در هر صورت  زیبایی کفپوش و دوام آن از جمله موضوعاتی است که حتما باید به آن توجه ویژه داشت. کفپوش های اپوکسی چندین سال است که در محیط های صنعتی، ساختمانی، تجاری و ... مورد استفاده قرار می گیرند. این کفپوش ها به دلیل استحکام بالا و دوام بسیار زیادی که در برابر فشار از خود نشان می دهند، می توانند به راحتی در مقابل فشار تایرهای ماشین ها نیز مقاومت کنند. از این رو استفاده از آن ها به عنوان کفپوش بسیار مهم خواهد بود. از کفپوش های اپوکسی هم برای افزایش مقاومت و هم برای افزایش زیبایی استفاده می کنند، چرا که اگر با کمی ذوق هنری، این کفپوش ها در محیط اجرا شوند، زیبایی فوق العاده ای به آن محیط خواهند داد.

  • مناسب اجرا روی تجهیزات دکوراسیون داخلی

در دکوراسیون داخلی استفاده از مواد باکیفیت و قابل انعطافی مانند رزین اپوکسی می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. رزین اپوکسی نقش بسیار مهمی را در افزایش مقاومت تجهیزات چوبی و فلزی در دکوراسیون داخلی ایفا می کند. بسیاری از میزهای چوبی و وسایل دکوراتیو دیگر با این ماده پوشش دهی می شوند. به غیر از پوشش دهی، می توان با ذوق هنری و جذابیت فوق العاده، اجزای دکوراسیون داخلی را با بهترین طرح های اپوکسی طراحی و اجرا نمود.

  • استفاده در صنعت برای پوشش فلزات

یکی از انواع کاربردهای رزین اپوکسی 20 کیلویی، پوشش دهی فلزات است. پوشش دهی فلزات می تواند تاثیر بسیار زیادی روی مقاومت آن ها داشته باشد و طبیعتا اگر به درستی انجام شود، از آسیب دیدگی قطعات مختلف در پروژه های صنعتی جلوگیری می کند. با توجه به اینکه رزین اپوکسی دارای خاصیت ضد آب است، می تواند در صنعت برای پوشش دهی فلزات جهت جلوگیری از خوردگی و آسیب دیدگی آن ها مورد استفاده قرار گیرد.  

کاربرد رزین اپوکسی 20 کیلویی

برندهایی که رزین اپوکسی 20 کیلویی دارند

رزین اپوکسی 20 کیلویی در واقع از یک رزین اپوکسی 20 کیلویی و 10 کیلوگرم هاردنر تشکیل شده است که باید با نسبت مناسب با یکدیگر ترکیب شوند و عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهند. برندهای مختلفی رزین اپوکسی 20 کیلویی دارند که از جمله آن ها می توان به برندهای کره ای، تایوانی و سایر برندها اشاره کرد. اکثر برندهای ایرانی نیز امکان خرید رزین اپوکسی را با حجم و وزن دلخواه به شما می دهند. چرا که اکثر مردم نیاز به خرید این محصولات با حجم بالا دارند.

برندهایی که رزین اپوکسی 20 کیلویی دارند

با وجود اینکه رزین اپوکسی دارای کیفیت بسیار بالایی است، اما از نظر قیمتی بسیار مقرون به صرفه است. قیمت رزین اپوکسی 20 کیلویی بسته به نوع رزین، میزان هاردنر و نوع هاردنر انتخاب شده متفاوت است. اما چون این محصول با وزن بالا به فروش می رود، نسبت به رزین های اپوکسی با وزن پایین‌تر مقرون به صرفه‌تر است. از رزین اپوکسی می توان برای رسیدن به مقاومت بالا در محصولات مختلف استفاده کرد. بنابراین، فقط در شرایطی که وزن این ماده بسیار زیاد باشد، می توان از آن استفاده نمود.

 

نوشتن دیدگاه