قیمت هر بشکه رزین اپوکسی

رزین اپوکسی نوعی رزین مصنوعی با حالت مایع است که برای موارد مختلف مانند تزیینات و غیره کاربرد دارد.‌ این محصول زمانی که با هاردنر ترکیب می‌شود کم کم سفت می‌شود و حالت قالبی که در آن ریخته شده است را به خود می‌گیرد. از آنجایی که رزین اپوکسی در صنایع مختلفی کاربرد دارد برخی از افراد و صنایع آن را به صورت بشکه‌ای می‌خرند. قیمت رزین اپوکسی به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از آنها وارداتی یا داخلی بودن محصول است. به صورت کلی از آنجایی که قیمت هر بشکه رزین اپوکسی نسبت به قیمت خرید آن به صورت کیلویی مناسب‌تر و مقرون به صرفه‌تر است، افرادی که قصد دارند از این محصول به صورت عمده استفاده کنند، حتماً محصول مورد نظر را به صورت بشکه‌ای می‌خرند.

عکس بشکه رزین اپوکسی

اگر تا به حال عکس بشکه رزین اپوکسی را دیده باشید متوجه می‌شوید که در اکثر موارد بشکه رزین اپوکسی به رنگ آبی و بزرگ است. در این قسمت از مقاله می‌توانید عکس بشکه رزین اپوکسی را مشاهده کنید.

عکس بشکه رزین اپوکسی

ابعاد بشکه‌ های رزین اپوکسی

رزین اپوکسی به صورت جزئی در بسته‌بندی‌های ۱، ۲، ۵، ۱۰ و ۲۰ کیلوگرمی تولید و روانه بازار می‌شود. درست است که این بسته‌بندی‌ها برای استفاده‌های جز مناسب هستند و می‌توان روی آنها حساب کرد، اما برای افرادی که به صورت عمده از رزین پوکسی استفاده می‌کنند، خرید بشکه‌های رزین اپوکسی بهترین گزینه ممکن است.

بشکه‌های رزین اپوکسی در اغلب موارد بشکه‌های ۲۲۰ و ۲۴۰ کیلوگرمی هستند؛ یعنی این بشکه‌ها می‌توانند ۲۲۰ و ۳۴۰ کیلوگرم رزین اپوکسی را در داخل خود جای دهند. این بشکه‌ها اغلب از جنس فلز تولید می‌شوند تا کیفیت مناسبی داشته باشند و امکان سوراخ شدن آنها به حداقل ممکن برسد. برای امنیت بیشتر بشکه‌های رزین اپوکسی برای درب آنها از چفت یا پلمپ استفاده می‌شود.

به صورت کلی ابعاد بشکه رزین اپوکسی ۲۲۰ کیلوگرمی ۵۸.۵ در ۸۸.۴ سانتی متر است؛ ۵۸.۵ قطر بشکه رزین اپوکسی و ۸۸.۴ ارتفاع بشکه است. ابعاد بشکه رزین اپوکسی ۲۴۰ کیلوگرمی ۵۸.۵ در ۹۹ سانتی متر است؛ یعنی ارتفاع بشکه ۹۹ سانتی‌متر و قطر بشکه ۵۸.۵ است.

ابعاد بشکه‌ های رزین اپوکسی

برندهایی که رزین اپوکسی بشکه ای دارند

برندهای مختلفی در زمینه تولید رزین اپوکسی بشکه‌ای فعالیت می‌کنند که در این قسمت از مقاله تنها چند نمونه از برندها را به شما معرفی می‌کنیم:

  • برند پتروشیمی خوزستان

 زمانی که صحبت از رزین اپوکسی بشکه‌ای باشد، برند پتروشیمی خوزستان نامی آشنا در این زمینه است. از مهمترین ویژگی‌های رزین اپوکسی بشکه برند پتروشیمی خوزستان می‌توان به مقاومت بالای محصول در برابر سایش، استحکام مکانیکی بالا، مقاومت فیزیکی و شیمیایی بالا، برخورداری از میزان چسبندگی مناسب، مقاومت دمایی بالا و ... اشاره کرد.

  • برند پولیا

 برند پولیا یکی دیگر از برندهای تولیدکننده رزین اپوکسی بشکه‌ای است. برند پولیا که برای اولین بار در سال ۱۹۸۳ فعالیت خود را آغاز نمود، امروزه به یکی از برجسته‌ترین تامین کنندگان رزین اپوکسی تبدیل شده است. محصولات برند پولیا به ۴۸ کشور جهان صادر می‌شود، از این رو می‌توان این برند را برندی عالی در زمینه تولید رزین اپوکسی بشکه‌ای دانست.

  • برند مهام

 برند مهام یکی از برندهای تولید کننده رزین اپوکسی بشکه‌ای است که محصولات متفاوتی را تولید و روانه بازار می‌کند. رزین اپوکسی بشکه‌ای تولید شده توسط این برند در کدهای مختلفی به بازار عرضه می‌شوند که هر یک دارای خواص فیزیکی و شیمیایی مربوط به خود هستند. زمانی که قصد دارید رزین اپوکسی مهام خریداری کنید، حتماً باید کد درج شده روی بشکه‌های رزین اپوکسی را مورد بررسی قرار دهید و بهترین گزینه مطابق با نیاز خود را بخرید.

  • برند پارسی

 در اغلب موارد رزین اپوکسی بشکه‌ای برند پارسی در بشکه‌های ۲۰۰ کیلوگرمی تولید و روانه بازار می‌شود. رزین‌های اپوکسی برند پارسی مانند برند مهام کدهای مختلفی دارند که در هنگام خرید با توجه به نیاز باید کدهای مختلف این محصول را انتخاب کرد.

  • برند روزیتان

 برند روزیتان یکی از برندهای معروف و شناخته شده در زمینه تولید انواع مختلف رزین‌های ریخته‌گری و سخت کننده، رزین‌های الکید، رزین‌های پلی استر غیر اشباع، رزین‌های پلی استر اشباع، رزین‌های کوره‌ای و رزین‌های هوا خشک به صورت بشکه‌ای است. این برند به کیفیت و تنوع بالای محصولات خود شهرت دارد و رزین اپوکسی بشکه‌ای را در بشکه‌های ۲۲۰ و ۲۴۰ کیلوگرمی به دست مصرف کنندگان می‌رساند‌.

 

نوشتن دیدگاه