بهترین پرایمر کاغذ دیواری

امروزه در بسیاری از ساختمان‌ها می‌توان کاغذهای دیواری را مشاهده کرد که به واسطه طرح‌های متنوع و اجرای آسانی که دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. انتخاب بین طرح‌های متنوع می‌تواند جذابیت و در عین حال چالش‌های خاص خود را داشته باشد. یکی دیگر از مهم‌ترین چالش‌هایی که پیش روی شما قرار می‌گیرد، وجود ناهمواری بعد از نصب کاغذ دیواری است. برای رهایی از این مشکل می‌توان به سراغ خرید پرایمر کاغذ دیواری رفت. استفاده از پرایمر زیرسازی کاغذ دیواری سبب می‌شود که طول عمر کاغذ افزایش یافته و همچنین احتمال کنده شدن آن به میزان قابل توجهی کاهش یابد. با استفاده از پرایمر کاغذ دیواری دیگر نیاز نیست که جهت صیقلی کردن سطوح از بتونه و سمباده استفاده کرد. فرآیند نصب کاغذ دیواری با به‌کارگیری پرایمر بسیار آسان طی می‌شود.

ویژگی‌های پرایمر زیرسازی کاغذ دیواری

اگر قصد خرید پرایمر زیرسازی کاغذ دیواری را دارید، چند نکته کلیدی را در نظر بگیرید تا محصولی با کیفیت بالا مورد استفاده قرار دهید. پرایمر زیرسازی کاغذ دیواری باید دارای ویژگی‌هایی باشد که کیفیت نهایی کار را پس از نصب کاغذ دیواری بالاتر ببرد.

یکی از مهمترین ویژگی‌های پرایمر زیرسازی کاغذ دیواری، مقاومت بالا در برابر خراش است. با توجه به اینکه سطح دیوار همواره در معرض خراش و سایش قرار می‌گیرد، استفاده از یک زیرسازی مناسب و به‌کارگیری پرایمر با کیفیت می‌تواند دغدغه ایجاد خط و خش بر روی سطح دیوار را از بین ببرد.

ویژگی مهم دیگری که پرایمر زیرسازی کاغذ دیواری لازم است از آن برخوردار باشد، چسبندگی بسیار بالای آن است. با توجه به اینکه پرایمر به عنوان زیرسازی کاغذ دیواری می‌تواند تاثیر بالایی در کیفیت نهایی کار داشته باشد، با چسبندگی بالا سبب می‌شود که کاغذ دیواری را بتوان به بهترین شکل بر روی سطح مورد نظر چسباند.

یکی دیگر از ویژگی‌های پرایمر زیرسازی کاغذ دیواری، انعطاف پذیری بسیار بالای آن است. در شرایطی که کار سختی برای نصب کاغذ دیواری و زیرساز آن وجود دارد، پرایمر می‌تواند با انعطاف پذیری بالا پاسخگوی نیازهای شما و رفع این مشکل باشد.

ویژگی‌های پرایمر زیرسازی کاغذ دیواری

مقاومت بالا در برابر حرارت را یکی دیگر از مهمترین ویژگی‌های پرایمر کاغذ دیواری با کیفیت می‌توان نام برد. با توجه به اینکه در شرایط مختلف ممکن است سطح دیوار و کاغذ دیواری با حرارت و گرما مواجه شود، اگر زیرسازی آن مقاومت مناسبی داشته باشد، کاغذ دیواری در برابر بروز این مشکل می‌تواند کیفیت خود را حفظ کند.

مقاومت در برابر ضربه را می‌توان یکی دیگر از ویژگی‌های پرایمر زیرسازی کاغذ دیواری نام برد. هر اندازه میزان ناهمواری سطح دیوار بیشتر باشد، لازم است که برای یکدست کردن آن پرایمر بیشتری مصرف کنید. به همین علت می‌توان گفت که در میزان پرایمر مورد نیاز، نوع دیوار می‌تواند تاثیرگذار باشد. دیوارهای گچی و بتونه کاری شده قدرت جذب بسیار بالایی دارند. به همین علت لازم است که از پرایمر بیشتری استفاده کرد.

نحوه استفاده از پرایمر و زیرسازی کاغذ دیواری می‌تواند با توجه به میزان هموار بودن سطح و نوع دیوار متفاوت باشد. اگر سطح دیوار متورم و برآمده است، ابتدا باید این قسمت‌ها را بتراشید. علاوه بر این رفع رطوبت در دیوار و همچنین رفع سوراخ‌های موجود بر روی دیوار با استفاده از بتونه کاری یکی دیگر از مواردی به شمار می‌روند که هنگام نصب پرایمر زیرسازی کاغذ دیواری لازم است آن را در نظر بگیرید.

قبل از به‌کارگیری پرایمر ابتدا سطح مورد نظر را کاملا تمیز کنید. اگر سطح دیوار ناصاف است، لزوما باید مقدار بیشتری پرایمر استفاده کرد. پس از تمیز شدن دیوار می‌توان با آب، پرایمر را مخلوط کرد و سپس با استفاده از قلم مو یا پیستوله بر روی دیوار آن را قرار داد. پس از این مرحله امکان نصب کاغذ دیواری را خواهید داشت.

ویژگی‌های پرایمر زیرسازی کاغذ دیواری

معرفی ۵ نمونه از بهترین پرایمرهای کاغذ دیواری

برای خرید بهترین پرایمرهای کاغذ دیواری می‌توانید گزینه‌های زیر را در نظر بگیرید. پرایمرهای کاغذ دیواری با توجه به نیازی که دارید، در بسته‌بندی‌هایی با ظرفیت‌های مختلف در بازار عرضه می‌شوند.

پرایمر کاغذ دیواری آلفا A301 با حجم یک لیتری از جمله بهترین گزینه‌هایی است که در بازار می‌توان مشاهده کرد. قدرت چسبندگی این محصول سبب شده که ما آن را در لیست بهترین گزینه‌های موجود در بازار قرار دهیم.

پرایمر کاغذ دیواری آلفا مدل A201 را می‌توان یکی دیگر از بهترین گزینه‌هایی دانست که برای زیرسازی کاغذ دیواری می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. مقاومت در برابر خراش و چسبندگی بسیار بالا را می‌توان از جمله ویژگی‌های این محصول نام برد.

پرایمر BV930 یکی دیگر از محصولاتی است که با عمر بالا و چسبندگی عالی در دسترس خریداران قرار گرفته است. از این نوع پرایمر می‌توان برای نصب کاغذ دیواری روی رنگ براق، رنگ پلاستیکی و سنگ استفاده کرد.

پرایمر کاغذ دیواری آیستر و همچنین پرایمر کاغذ دیواری کاترپیلار محصولات دیگری هستند که می‌توانند برای زیرسازی به واسطه چسبندگی بالا انتخابی عالی باشند.

 

 

نوشتن دیدگاه