قیمت چسب کاشی نیم کیلویی

چسب کاشی یکی از انواع محصولاتی است که توانسته جایگزین ملات سیمانی و گچی برای اجرای کاشی شود. مقاومت بالای این چسب ها در برابر رطوبت، ضربه و فشارهای وارده آنقدر زیاد است که می توان آن ها را به عنوان بهترین انتخاب شناخت. با این حال موضوعی که همواره ذهن خریداران این چسب ها را درگیر می کند، قیمت است. چسب های کاشی در بسته بندی های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند که هر کدام وزن متفاوتی دارند. قیمت چسب کاشی نیم کیلویی در بازار در حال حاضر به پایین ترین قیمت رسیده و این چسب مخصوص افرادی است که می خواهند با هزینه کم، مراحل چسباندن کاشی و سرامیک را روی دیوار انجام دهند. 

برندهایی که چسب کاشی نیم کیلویی دارند؟

اگر تا به حال برای خرید چسب کاشی به فروشگاه های مختلف مراجعه کرده باشید، حتما متوجه شده اید که این چسب ها با وزن بالا تولید و به بازار عرضه می شوند. چرا که اجرای این چسب ها برای چسباندن کاشی و سرامیک نیاز به حجم زیادی دارد و عملا با مقدار محدودی از این چسب ها، امکان چسباندن کاشی و سرامیک وجود ندارد. با این حال در برخی از مواقع به دلیل نیاز به ترمیم چسب کاشی و سرامیک، می توان مراحل چسباندن آن ها را با مقدار کمی چسب انجام داد. به همین خاطر نیاز برخی از افراد به چسب های کاشی نیم کیلویی وجود دارد.

در حال حاضر برندهای محدودی در بازار هستند که امکان خرید چسب کاشی نیم کیلویی را برای شما فراهم می کنند. ساروج یکی از برندهای تولید کننده چسب کاشی با حجم و وزن کم است که می توانید برای خرید انواع چسب کاشی از آن کمک بگیرید. سایر برندها به ندرت چسب های کاشی را با وزن نیم کیلویی به بازار عرضه می کنند.

برندهایی که چسب کاشی نیم کیلویی دارند؟

قیمت چسب کاشی نیم کیلویی

قیمت چسب کاشی نیم کیلویی وابسته به برند تولید کننده و نوع این چسب ها است. هر یک از برندهای تولید کننده با توجه به اینکه کیفیت متفاوتی از مواد اولیه را برای تولید چسب های کاشی در نظر می گیرند، قیمت محصولات آن ها نیز با هم متفاوت است. از این رو باید برای استعلام قیمت چسب های کاشی نیم کیلویی به مراکز فروش این چسب ها مراجعه کنید تا محصول مورد نظر شما با قیمت روز اعلام گردد.    

دقت کنید که قیمت چسب کاشی نیم کیلویی نسبت به چسب کاشی با وزن بالا کمتر است؛ اما اگر بر اساس وزن هر کیلو این محصولات را قیمت گذاری کنیم، خرید چسب کاشی 12 کیلویی و با وزن بالا مقرون به صرفه تر از قیمت چسب کاشی نیم کیلویی است. از این رو در صورتی که نیاز به چسب با وزن های بالا دارید، برای داشتن خرید به صرفه تر، چسب ها را با وزن بالا خریداری کنید. در این صورت می توانید شاهد کاهش هزینه های اجرای کاشی و سرامیک در ساختمان ها و محیط های مختلف باشید.

قیمت چسب کاشی نیم کیلویی

کاربرد چسب کاشی نیم کیلویی

چسب کاشی نیم کیلویی می تواند برای چسباندن کاشی و سرامیک روی سطوح مختلف مورد استفاده قرار گیرد. ابتدا باید مشخص کنید که این چسب ها از چه نوعی هستند. چرا که چسب های کاشی موجود در بازار از نظر ساختار به دو دسته چسب های کاشی پودری و چسب های کاشی خمیری تقسیم بندی می شوند. چسب های کاشی پودری چسب هایی هستند که باید با آب مخلوط شوند تا امکان استفاده از آن ها وجود داشته باشند. اما چسب های کاشی خمیری، چسب های آماده ای هستند، که همانطور که از نامشان مشخص است، به صورت خمیری تولید و به بازار عرضه می شوند.

چسب کاشی نیم کیلویی خمیری و پودری هر دو برای چسباندن کاشی و سرامیک استفاده می شوند. اما باید توجه داشته باشید که در حین کاشی کاری و نصب سرامیک نیاز به حجم بالایی از چسب های تخصصی است و این بدین معناست که چسب های نیم کیلویی فقط برای ترمیم کاشی و سرامیک مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو هر زمانی که کاشی و سرامیک شکسته بود و یا نیاز به نصب تعداد محدودی از این محصولات روی دیوار یا زمین داشتید، باید از چسب های کاشی و سرامیک نیم کیلویی استفاده کنید. در غیر این صورت چسب های 12 کیلویی وستا شیمی می توانند بهترین انتخاب برای اجرای کاشی و سرامیک در محیط های مختلف باشند.

 

نوشتن دیدگاه