بهترین چسب سرامیک پرسلان

در هر ساختمان و بنایی زمانی که صحبت از سرامیک کاری حرفه ای می‌شود، استفاده از بهترین چسب سرامیک پرسلان در اولویت قرار دارد. استفاده از بهترین چسب سرامیک پرسلان برای سرامیک کاری، دوام و ماندگاری کار را تا حدود زیادی بالا می‌برد و باعث تمیزتر شدن کار می‌شود. به خصوص زمانی که قرار است برای مکان‌هایی مانند حمام و سرویس بهداشتی از سرامیک استفاده شود، حتماً باید بهترین چسب سرامیک پرسلان مورد استفاده قرار گیرد. در این مقاله قصد داریم بهترین چسب سرامیک پرسلان را به شما معرفی کنیم. به همین دلیل برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه در این مقاله با ما همراه باشید.

برندهای چسب سرامیک پرسلان

امروزه برندهای مختلفی در زمینه تولید انواع متفاوت چسب سرامیک پرسلان با کیفیت‌های متنوع و قیمت‌های مختلف فعالیت می‌کنند. این برندها با توجه به میزان محبوبیت خود و همچنین کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در محصول، قیمت‌های متنوعی برای محصولات تعیین می‌کنند.

برخی از مهمترین برندهای چسب سرامیک پرسلان عبارتند از برندهای شیمی ساختمان، لیموفیکس، پومکس، نامیکاران، وسر، ارژن، ایزوتک و غیره. که در این میان برندهای وستا شیمی، شیمی ساختمان، لیموفیکس، پومکس، ارژن و ایزوتک ساخت کشور ایران، برند وسر تحت لیسانس کشور آلمان و برند نامیکاران تحت لیسانس کشور سوئیس است.

برندهای چسب سرامیک پرسلان

چسب سرامیک پرسلان شیمی ساختمان

چسب سرامیک پرسلان شیمی ساختمان یکی از برندهای مهم چسب سرامیک است که در کشور ایران تهیه و تولید می‌شود. این چسب به حالت پودری در بازار موجود است و بعد از مخلوط شدن با مقدار معین آب به شکل خمیر در می‌آید و برای چسباندن سرامیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهمترین مزایای استفاده از چسب سرامیک پرسلان شیمی ساختمان موارد زیر هستند:

  • سرعت اجرای بالا: چسب سرامیک شیمی ساختمان سرعت اجرای بالایی دارد، به گونه‌ای که یک استاد سرامیک کار حرفه‌ای می‌تواند در مدت زمان کمتر از یک ساعت سطح زیادی را سرامیک کاری کند.
  • امکان استفاده برای سرامیک و کاشی‌های بزرگ: برخی از برندهای چسب سرامیک گیرایی و مقاومت زیادی ندارند و نمی‌توانند کاشی و سرامیک‌های بزرگ را کنار یکدیگر نگه دارند. چسب سرامیک پرسلان شیمی ساختمان با چسبندگی و مقاومت بالا برای سرامیک و کاشی‌های بزرگ نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.
  • مقاومت و دوام مناسب: چسب سرامیک پرسلان شیمی ساختمان مقاومت و دوام بالایی دارد و در برابر مواردی مانند ریختن آب ماندگاری بالایی دارد.
  • اختلاط سریع: اگر چسب سرامیک برای مدت زمان طولانی به حالت خمیری باقی بماند، امکان تکان خوردن سرامیک‌ها و به هم خوردن چینش سرامیک‌ها وجود دارد. چسب سرامیک شیمی ساختمان، با اختلاط سریع از این مشکل جلوگیری می‌کند.

چسب پرسلان غفاری

شرکت چسب پرسلان غفاری به تولید محصولات متنوع در بسته‌بندی‌های مختلف مشهور است. کیفیت بالا و بسته‌بندی زیبای چسب پرسلان غفاری محبوبیت و فروش این محصول در بازار را افزایش داده است. وزن‌های مختلف چسب پرسلان غفاری که از ۱ تا ۲۰ کیلوگرم است، باعث می‌شود هر فردی بتواند وزن مورد نظر خود را خریداری کرده و استفاده کند. برخی از مهمترین مشخصات چسب پرسلان غفاری موارد زیر هستند:

  • نسبت اختلاط: یکی از مهمترین مشخصات چسب‌های پرسلان نسبت اختلاط این محصول است. در چسب پرسلان غفاری نسبت اختلاط به ازای یک بسته ۲۰ کیلوگرمی ۶ تا ۷ لیتر آب است.
  • مدت زمان عمل آمدن: مدت زمان عمل آمدن این چسب بعد از مخلوط شدن با آب بین ۵ تا ۶ دقیقه است.
  • مدت زمان کارایی: مدت زمان کارایی چسب پرسلان غفاری ۲ تا ۳ ساعت بعد از مخلوط شدن با آب است. بعد از این زمان چسب سفت شده و دیگر قابل استفاده نیست.
  • زمان نهایی بهره‌برداری: این چسب‌ها بعد از ۱ تا ۲ روز بعد از چسباندن سرامیک‌ها کاملاً فیکس می‌شوند و دیگر تکان نمی‌‌خورند.

چسب پرسلان غفاری

انواع چسب پرسلان

چسب پرسلان در هر برندی معمولاً در دو نوع تولید و روانه بازار می‌شود:

  • چسب پرسلان خمیری

این نوع از چسب همانطور که از نامش پیداست، به صورت کاملاً خمیری و معمولاً در بسته‌بندی‌های قوطی شکل به بازار عرضه می‌شود. محصولاتی که در بسته‌بندی‌های خمیری وارد بازار می‌شوند کاملاً آماده هستند و بلافاصله بعد از باز کردن درب قوطی می‌توان از آن ها استفاده کرد.

استفاده از چسب پرسلان خمیری سرعت انجام کار را بالاتر می‌برد؛ اما مهم‌ترین مشکل آن این است که بعد از باز شدن در قوطی نمی‌توان برای مدت زمان طولانی خمیر را نگهداری کرد و باید ظرف مدت کوتاهی از آن استفاده کرد. در صورتی که بعد از استفاده مقداری از چسب خمیری باقی بماند، بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی خشک می‌شود و دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

  • چسب پرسلان پودری

این نوع از چسب پرسلان به صورت پودرهایی به رنگ سفید در بازار موجود است و معمولاً در بسته‌بندی‌های پاکتی به بازار عرضه می‌شود. برای استفاده از چسب پرسلان پودری باید آن را با مقداری آب ترکیب نمود تا خمیر یک دست و یک شکل به دست بیاید. این نوع از چسب پرسلان بعد از ترکیب شدن با آب باید به خوبی مخلوط شده و هم زده شود. سپس ۵ تا ۶ دقیقه به آن استراحت بدهید تا به صورت کامل خمیر آماده شود.

یکی از مهمترین مزایای استفاده از چسب پرسلان پودری این است که می‌توانید مقداری که نیاز است را با آب مخلوط کنید، به همین دلیل مقدار زیادی پودر خمیر شده باقی نمی‌ماند. در نهایت می‌توانید پودری که باقیمانده است را در جای خشک نگهداری کنید و تا مدت زمان ۶ ماه مورد استفاده قرار دهید.

انواع چسب پرسلان

چسب سرامیک پرسلان وستا شیمی

برند وستا شیمی یکی از برندهای مهم دیگر در زمینه تولید چسب سرامیک پرسلان است. این برند تولیدی به تولید با کیفیت‌ترین چسب‌های سرامیک با بهترین مواد اولیه شهرت دارد. امروزه این برند با سایر کشورهای همسایه برای صادرات تمامی محصولات خود به خصوص چسب سرامیک رقابت می‌کند.

تمامی محصولات برند وستا شیمی دارای گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ هستند، به همین دلیل کیفیت بالایی دارند. چسب سرامیک پرسلان وستا شیمی از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه تولید شده است، به همین دلیل حتی سرامیک‌های بزرگ با استفاده از آن قابل چسباندن هستند. دوام و مقاومت بالای چسب سرامیک پرسلان وستا شیمی باعث می‌شود بدون نیاز به کندن کاشی‌های زیر بتوانید روی کاشی‌ها را مجدداً کاشی بچسبانید، به همین دلیل روند کار در بازسازی منازل تا حدود زیادی سریع‌تر می‌شود.

شرکت وستا شیمی برای ثبت سفارش سریع مشتریان، از طریق سایت اینترنتی اقدام به ثبت سفارشات و فروش محصولات خود می‌کند.

 

نوشتن دیدگاه