خرید سفره یکبار مصرف از کارخانه

در فرهنگ ایرانی، مهمانی دادن جایگاه ویژه‌ای دارد. محصولات یکبار مصرف از جمله امکاناتی هستند که دورهمی‌های خانوادگی را راحت‌تر کرده‌اند، چون با وجود آنها، دیگر نیازی نیست وقت خود را صرف شستن ظرف‌ها یا پاک کردن رومیزی کنید. تنوع در طرح و رنگ و قیمت مناسب نیز از دیگر دلایلی هستند که این لوازم را به عضو ثابت سبد مصرفی خانوار تبدیل کرده‌اند. اگر شما نیز قصد خرید سفره یکبار مصرف دارید، با ما همراه باشید. گروه تولیدی یکبار مصرف آراسته انواع مختلف محصولات یکبارمصرف را در اختیار شما قرار می‌دهد.

انواع سفره یکبار مصرف از نظر جنس

سفره‌های یکبار مصرف از لحاظ جنس و مواد تشکیل دهنده خود به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. در ادامه به شرح این نمونه‌ها می‌پردازیم:

  • سفره‌های پلاستیکی: 

یکی از رایج‌ترین سفره‌های یکبار مصرف موجود در بازار هستند که از پلی اتیلن ساخته می‌شوند. مدل نازک‌تر این محصولات برای پیک‌نیک و گردش‌های دورهمی مناسب است و انواع ضخیم‌تر آن، برای مجالس مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • سفره‌های یکبار مصرف کاغذی: 

برای تولید سفره‌های یکبار مصرف کاغذی از مواد مورد استفاده در تولید دستمال کاغذی استفاده می‌شود، البته در این محصولات یک لایه پلی اتیلن نیز به منظور جلوگیری از نشت مایعات به فرش یا زمین، به کار می‌رود.

  • سفره‌های پلی استر: 

این سفره‌ها جنسی بین کاغذ و پارچه دارند، اما ظاهر آن‌ها براق‌تر و نرم‌تر است. عدم جذب مایعات، دوام بالا، امکان شستشو و استفاده مجدد، از جمله ویژگی‌های این سفره‌ها هستند.

 انواع سفره یکبار مصرف از نظر جنس

  • سفره‌های یکبار مصرف شیشه‌ای: 

از لمینت چند لایه‌ای تولید می‌شوند، به همین دلیل ضخامت و استحکام این محصولات بیشتر از سایر انواع است. بسیاری از افراد از آن‌ها به عنوان رومیزی استفاده می‌کنند. این سفره‌ها ظاهری شفاف و شیشه مانند دارند و کاملا ضد آب هستند.

 انواع سفره یکبار مصرف از نظر طرح

لوازم یکبار مصرف از لحاظ طرح و رنگ نیز بسیار متنوع هستند و معمولا به دو دسته ساده و مجلسی تقسیم می‌شوند، در ادامه درباره این دو دسته بیشتر توضیح می‌دهیم:

  • سفره‌های یکبار مصرف ساده: 

در تولید سفره یکبار مصرف ساده از هیچ طرح و نقشی استفاده نمی‌شود. این محصولات فاقد چاپ بوده و زمینه‌شان تک رنگ است. این مدل طرح‌ها بیشتر برای دورهمی‌های خودمانی استفاده می‌شوند. اگر به دنبال خرید سفره یکبار مصرف از کارخانه با قیمت پایین هستید، خرید مدل‌های ساده را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

  • سفره‌های یکبار مصرف مجلسی:

 این سفره‌ها علاوه بر ضخامت بیشتر، ظاهری زیباتر و رسمی‌تر دارند. شما می‌توانید متناسب با نوع مهمانی خود، یکی از طرح‌ها و رنگ‌های موجود در بازار را انتخاب کنید، مثلا بهتر است در مجالس ترحیم، از سفره یکبار مصرف مشکی یا سایر رنگ‌های تیره استفاده شود، اما در جشن‌ها، هر چقدر طرح‌ و رنگ‌ سفره شادتر و روشن‌تر باشد، جذاب‌تر است. 

اگر قصد استفاده از وسایل یکبار مصرف در مجالس رسمی را دارید، پیشنهاد ما به شما نمونه‌های طلاکوب و نقره‌کوب است. این محصولات ضخامت بیشتر و طرح‌های مجلسی‌ دارند. معمولا این مدل سفره‌ها زمینه‌ای تک رنگ دارند که طرح‌هایی به رنگ طلایی یا نقره‌ای روی آن‌ها چاپ می‌شود. استفاده از دستگاه چاپ هلیو باعث می‌شود که طرح‌های روی این وسایل برجسته و زیبا به نظر برسند.

لازم به ذکر است که رول‌های طلا و نقره‌کوب پرفراژ ندارند، بنابراین شما می‌توانید بدون نگرانی درباره مشخص بودن محل پرفراژ در وسط رول، آن را به اندازه نیاز خود برش بزنید.

  انواع سفره یکبار مصرف از نظر طرح

 کارخانه سفره یکبار مصرف آراسته

امروزه انواع سفره یکبار مصرف به دلیل سهولت استفاده و تنوع طرح و جنس، فروش خوبی در بازار دارند. با افزایش قیمت لوازم یکبار مصرف در سال‌های اخیر، خرید سفره یکبار مصرف از کارخانه صرفه اقتصادی بیشتری نسبت به خرید آن‌ها به صورت جزئی دارد.

فروشگاه آراسته تولید کننده انواع سفره یکبار مصرف؛ امکان خرید این محصولات از کارخانه را برای شما فراهم کرده است، پس اگر می‌خواهید وسایل یکبار مصرف را به صورت عمده و با قیمت تولیدی بخرید، از طریق این فروشگاه سفارش خود را ثبت کنید.

به یاد داشته باشید که پایین‌ بودن قیمت محصولات آراسته به معنای بی‌کیفیت بودن آن‌ها و استفاده از مواد اولیه نامرغوب نیست، بلکه آراسته با حذف واسطه‌ها و امکان خرید مستقیم از کارخانه، توانسته قیمت کالاهای خود را پایین نگه دارد. تمام محصولات این شرکت با بهترین کیفیت و با استفاده از مرغوب‌ترین مواد و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ تولید شده‌اند.

نوشتن دیدگاه