بهترین گروت آماده

گروت‌ها انواع مختلفی دارند ولی به طور کلی، یک گروت خوب باید دارای یک سری ویژگی‌های مشخصی باشد تا به عنوان مصالح کاربردی و با کیفیت پذیرفته شود. گروت خوب باید به اندازه کافی تحمل نگهداری موادی مانند آب، ملات بتنی و همچنین سیمان را داشته باشد. خاصیت جمع شدگی از ویژگی‌های منفی است که یک گروت می‌تواند داشته باشد. بهترین حالت برای یک گروت، شکل قوام یافته آن است که علاوه بر سیال بودن، باید به خوبی روان باشد و بتواند جاری شود.

گروت آماده چیست؟

گروت در واقع یک ماده‌ی مخلوط است که از سه قسمت اصلی سیمان، آب و ماسه تشکیل شده است. مهمترین کاربرد گروت در قسمت‌های مختلف ساختمان است که در قسمت‌های ساخت و ترمیم ترک‌ها کاربرد زیادی دارد. علاوه بر ساختمان سازی در ساخت تجهیزات سنگین نیز استفاده می‌شود. در واقع کاری که گروت انجام می‌دهد مشابه کار ملات است. به طور کلی 4 گروه گروت موجود هستند. گروه اول، گروه سیمانی است که با مواد پلیمری اصلاح شده است. گروه دوم، گروت منبسط شونده است که پایه آن سیمان می‌باشد. گروه سوم، گروت اپوکسی است که یا به صورت دو جزئی است یا به صورت سه جزئی، و در نهایت گروه چهارم، گروت آماده منبسط شونده می‌باشد.

به دلیل ویژگی‌هایی که گروت آماده دارد، کاربردهای آن بسیار گسترده است. از مهمترین مزیت‌های این محصول می‌توان به عدم جمع شوندگی، جاری شدن در حالت نرمال، داشتن توانایی خوب در نگهداری ملات بتنی، آب و همچنین سیمان، مقاومت بالای شیمیایی و مکانیکی و ... اشاره کرد.

باید توجه داشته باشید که گروت‌ها مانند هر محصول دیگری بعد از خرید به مراقبت نیاز دارند. گروت به افزایش دما و نور حساس می‌باشد. در واقع باید در مقابل نور خورشید نگهداری نشود. اگر شما مجبور شدید که در محیط گرم یا دمای بالا از آن نگهداری کنید، از تهویه هوا استفاده کنید. با این کار می‌توانید مدت زمان نگهداری از محصول خود را بیشتر کنید.

گروت آماده چیست؟

تولیدکنندگان گروت آماده

  • وستا شیمی

گروت آماده تولیدکنندگان مختلفی دارد. در بین تولید کنندگان انبوه بازار، وستا شیمی از بهترین تولیدکنندگان گروت آماده است و توانسته با سه ویژگی مهم قیمت بسیار مناسب، کیفیت بالا و همچنین ارائه محصولات در کمترین زمان، در صدر تولید کنندگان صاحب نام، به خوبی بدرخشد. شرکت وستا شیمی علاوه بر تولید گروت آماده، محصولات دیگری مانند مواد آب بند، روانسازها و چسب‌های کاشی و سرامیک و ... را تولید می‌کند. این شرکت در اصفهان دایر است.

  • آراد بهبود اجگرد

این شرکت در سال 1388 شروع به فعالیت کرد. آراد بهبود، علاوه بر گروت ترکیبی و گروت اپوکسی، محصولات مختلفی مانند چسب کاشی و سرامیک، ملات‌های ترمیمی و آب بند کننده را تولید می‌کند. به علت کیفیت بالای محصولات این شرکت، آراد بهبود اجگرد ارائه دهنده خدمات مختلفی به بسیاری از شرکت‌های صاحب نام بوده است که از میان آن‌ها می‌توان به شرکت تهران جنوب (مخازن‌نفت‌گچساران)، مجتمع‌صنایع ریخته‌گری‌اصفهان، شرکت لورچ، شرکت پیمانیر (پروژه فولاد نطنز و پروژه نیروگاه زنجان) و ... اشاره کرد.

  • گروت سازان سارود

این شرکت با تولید محصولات ویژه، از جمله گروت با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، توانسته به خوبی نظر مشتریان را به خود جلب کند. گروت سازان سارود با تکیه بر چهار ویژگی مهم این شرکت، مانند داشتن سابقه‌ی طولانی، تولید انبوه محصولات، رعایت استانداردهای ملی و همچنین کنترل کیفی بسیار مناسب، توانسته بهترین محصولات را عرضه کند.

تولیدکنندگان گروت آماده

وستا شیمی تولید کننده گروت آماده

از بهترین شرکت‌های تولیدکننده‌ای که در این زمینه فعالیت می‌کنند، وستا شیمی است که تولید کننده‌ی گروت آماده با بهترین کیفیت می‌باشد. امروزه شرکت‌های مختلف برای تولید بهترین مواد با یکدیگر بسیار رقابت می‌کنند. دو فاکتور اصلی قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا، عامل اصلی فروش خوب و همچنین محبوبیت بین خریداران است. وستا شیمی با تولید بهترین مواد با قیمت مناسب، توانسته در بین رقبا به خوبی بدرخشد و خود را در اولویت‌ لیست خرید هر خریداری قرار دهد. شرکت وستا شیمی، دارای ویژگی‌های قابل توجهی است که آن را از دیگر رقبا ممتاز می‌کند. توان تولید بالا، سطح بالای دانش و مهارت نیروهای انسانی آن، کیفیت بالای محصولات، رضایت مشتریان و همچنین بالا بودن ظرفیت تولید، از ویژگی‌های برجسته وستا شیمی است که با پیشرفت روز افزون خود توانسته به خوبی جایگاه خود را حفظ کند.

 

 

نوشتن دیدگاه